Pidulikud sündmused


Lydia hotelli pidulik ja elegantne sündmuskeskus sobib suurepäraselt tähtpäevade, vastuvõttude ja firmapidude korraldamiseks. Meie peoruumid mahutavad kuni 180 külalist ning mitmekülgne ruumipaigutus ja pilkupüüdev sisekujundus loovad sobiva atmosfääri igale sündmusele. Lisaks on keskuses kasutusel tipptasemel heli- ja valguslahendused.

Sündmuskeskuse rendihind sisaldab projektsioonitehnikat monitorseinaga, kvaliteetset helisüsteemi, kõnepulti, kahte raadiomikrofoni ja valgusjuhtimist. Arvuti saab hõlpsalt ühendada monitorseinaga HDMI-kaabli abil.

Lydia sündmuskeskuses toimuvatel üritustel hoolitseb cateringi eest restoran Hõlm. 
Peensusteni läbi mõeldud road ning tipptasemel teenindus loovad terviku, mille eesmärk on igas detailis peegeldada luksuslikku
 ja unustamatut külalislahkuse kunsti.

Meie inventar sisaldab ümar- ja kandilisi laudu, toole, toolikatteid, kvaliteetseid lauanõusid ja klaase. Lisaks on meil kogenud koostööpartnerid, kellelt on võimalik tellida lilleseadeid ja dekoratsioone, et lisada sündmusele isikupära ja elegantsi.




Peakokk Sven Pärna juhitav restoran Hõlm on Tartu südalinnas asuv restoran, mis kuulub MICHELIN Guide 2024
soovitatud restoranide hulka ning on Falstaff Nordic Restaurant Guide Estonia 2025 hinnangul Tartu parim restoran.
Tutvu meie pakutavate menüüdega siin.

Grupimenüü          Buffee menüü          Jõulumenüü          Joogimenüü


Lisainfo


RUUMIDE MAHUTAVUS

Diplomaadi stiil 54
Gala stiil 100

SÜNDMUSKESKUSE RENDIHIND:
174€/tund
(iga alustatud tunni eest)

1224€/päev, kui sündmus toimub ajavahemikus 9.00-17.00

TELLIMUSED:
E: riina@holmrestoran.ee

T: (+372) 730 4225




Saada meile päring

Email again: